M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty przewijany backlite 6x3

Serwis Dzienny | 10 stycznia 2002, 00:00

Firma reklamy zewnętrznej AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy nośnik - przewijany backlite 6x3, na którym można prezentować do...

Firma reklamy zewnętrznej AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy nośnik - przewijany backlite 6x3, na którym można prezentować do 5 reklam. "Jest to nośnik dla marek z wyższej półki, ale nie została jeszcze ustalona cena sprzedaży jego powierzchni. Z pewnością będzie ona wyższa od ceny zwykłego backlite'u" - mówi Magdalena Dul, rzecznik prasowy AMS. Na razie jedyny taki nośnik w formie testowej pojawił się w Poznaniu i znalazła się na nim reklama kawy Jacobs firmy Kraft Jacobs Suchard. Dalszy rozwój sieci takich nośników zależy od znalezienia przez firmę chętnych do ich wykorzystania. Dul mówi, że prowadzone są rozmowy z potencjalnymi reklamodawcami, ale nie chce jeszcze zdradzać, jakie firmy mogą wchodzić w grę. Koszt postawienia przewijanego backlite'u wynosi ok. 8-12 tys. zł. Sieć takich paneli może być sterowana za pomocą SMS-ów wysyłanych z centralnego komputera. W ten sposób kontrolować można każdy z nośników, możliwe jest zarówno sterowanie nośnikami, jak i uzyskiwanie informacji od samych backlite'ów. W najbliższym czasie firma zamierza testować podobne nośniki o innych formatach, ale nie chce jeszcze ujawniać żadnych szczegółów na ten temat. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , ,