M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Metro" pozyskało pierwszego globalnego reklamodawcę

Serwis Dzienny | 10 stycznia 2002, 00:00

Metro International Group (MIG) podpisało pierwszy globalny kontrakt reklamowy z wiodącą europejską loterią charytatywną Novamedia, która część swoich zysków przekazuje...

Metro International Group (MIG) podpisało pierwszy globalny kontrakt reklamowy z wiodącą europejską loterią charytatywną Novamedia, która część swoich zysków przekazuje takim organizacjom jak Greenpeace, World Wildlife Fund, Amnesty International czy UNICEF. W 2001 r. organizacje te otrzymały 45 proc. przychodów loterii, czyli około 315 mln dol. Dzięki podpisanej umowie Novamedia będzie promowała na łamach 15 międzynarodowych wydań "Metra" pięć swoich oddziałów z Ameryki Północnej i Europy oraz grę internetową goodlot.com. "Czytelnicy "Metra" są dokładnie tą grupą docelową, do której chcemy dotrzeć" - powiedział CEO Novamedia Boudewijn Poelmann. Zdaniem prezesa i CEO Metro International podpisany kontrakt podkreśla sukces "Metra" jako globalnego tytułu, który ma 21 wydań w 13 językach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,