Artykuły weekendowe

Millennium ma najładniejszą kartę

Agencja reklamowa Mather Communications jest autorem projektu Najładniejszej polskiej karty kredytowej 2010 roku, którą przygotowała dla Banku Millennium.

Millennium ma najładniejszą kartę
Karta kredytowa Impresja emitowana przez Bank Millennium zwyciężyła w konkursie na Najładniejszą polską kartę 2010 roku w kategorii nagroda publiczności. Wyniki ogłoszono na gali Central European Electronic Card Warsaw 2010 (CEEC), dorocznej branżowej imprezy, która odbywa się pod patronatem m.in. Związku Banków Polskich i NBP. Na kartę Millennium w anonimowym głosowaniu przeprowadzonym w internecie oddano ponad 4,5 tys. głosów.

Autorką nagrodzonego designu jest Daria Ferda, senior art director Mather Communications, która była odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej nowej karty.

Karta została także uznana za Najbardziej innowacyjną kartę lojalnościową w Europie w 2010 roku i jest pierwszą kartą z Polski, która otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Publi-News Trophees – głównym tego rodzaju wydarzeniu na europejskim rynku kart płatniczych i jednym z ważniejszych w skali światowego rynku kart płatniczych.

Millennium Impresja to karta kredytowa stworzona specjalnie z myślą o kobietach, zapewniająca zwrot 5 proc. wartości transakcji dokonanych kartą w placówkach handlowych partnerów programu, którymi jest ponad 20 głównych marek reprezentujących najważniejsze kategorie produktów – od żywności po modę czy elektronikę.

Podczas gali CEEC ogłoszono wyniki również w innych konkursach. W konkursie na Najładniejszą polską kartę 2010 roku w kategorii nagroda jury zwyciężyła karta BPS Visa Gold Credit dla przedsiębiorstw, której emitentem był Bank Polskiej Spółdzielczości SA.

W konkursie na Najbardziej innowacyjną polską kartę 2010 roku zwyciężyła Miejska Karta Płatnicza Citibank banku Citi Handlowy. Natomiast w konkursie Karta dla Polski na 2011 rok zwycięstwo przypadło Bankowi Zachodniemu WBK SA za Kartę szkolną.