Kraj

Elżbieta Olechowska dyrektorem reklamy Edipresse Polska

Elżbieta Olechowska została dyrektorem reklamy wydawnictwa Edipresse Polska. Objęła nowe, korporacyjne stanowisko w strukturach firmy, które ma być odpowiedzią -...

Elżbieta Olechowska została dyrektorem reklamy wydawnictwa Edipresse Polska. Objęła nowe, korporacyjne stanowisko w strukturach firmy, które ma być odpowiedzią – jak zaznaczyła Izabela Bochenek, dyrektor marketingu Edipresse Polska – na zapotrzebowanie rynku. “Ostatni rok wyraźnie pokazał – powiedziała Izabela Bochenek – że reklamodawcy coraz częściej oczekują od wydawców rozwiązań i ofert ogólnowydawniczych”. Elżbieta Olechowska będzie bezpośrednio odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii oraz planów sprzedaży powierzchni reklamowej, a także kontakty z top-menedżmentem klientów Edipresse i prowadzenie kontaktów o charakterze ogólnowydawniczym. Powiedziała, że nie zamierza ograniczać samodzielności biur reklamy tytułów Edipresse Polska. Podkreśliła, że jej główną zasadą jako szefa jest: “Nie przeszkadzać”. Elżbieta Olechowska ostatnio, od 1999 r. do końca ub.r., była związana z wydawnictwem G+J Polska na stanowisku szefa reklamy. Wcześniej, od 1996 r., była dyrektorem działu reklamy i promocji Domu Wydawniczego “Kobieta i Życie” (dziś jest to Polski Dom Wydawniczy). Ma w swojej karierze także pracę w Fundacji Kultury Polskiej, gdzie zajmowała się PR i była odpowiedzialna za współpracę i kontakty z zagranicą. Ukończyła Instytut Lingwistyki Stosowanej. Edipresse Polska jest wydawcą tytułów: “Przyjaciółka”, “Viva!”, “Mamo, to ja”, “Twoje Dziecko”, “Vita”, “Dom i Wnętrze” oraz “Przekrój”. (KP)