Kraj

Nordea Spektrum z lekarzem

Coraz więcej banków oferuje pakiety assistance do kont. Tym razem pakiet medyczny do konta reklamuje Nordea.

Nordea Spektrum z lekarzem
Nordea Bank Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową konta osobistego Nordea Spektrum połączonego z pakietem medycznym. Kampania pod hasłem “Nordea Zdrowie – recepta na dobre konto” jest związana z ofertą promocyjną pakietu Nordea Zdrowie i prowadzona będzie w telewizji, prasie oraz internecie.

Dla osób, które skorzystają z oferty, przygotowano promocję, dzięki której przez pierwsze trzy miesiące nie będzie pobierana opłata za pakiet medyczny Nordea Zdrowie.

30- oraz 15-sekundowe spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich, kanałach tematycznych TVN, w stacjach pakietu At Media i pakietu telewizji N. Reklamy będzie można zobaczyć w ogólnopolskich tytułach prasowych (dziennikach i tygodnikach). Działania obejmą także internet, m.in. portale: Gazeta.pl, Onet.pl, TotalMoney.pl, Wp.pl. Dodatkowo będą również wysyłane e-mailingi do wyselekcjonowanych grup odbiorców, a także specjalna witryna dedykowana tej ofercie. Kampanię w sieci sprzedaży wspierają materiały reklamowe na witrynach zewnętrznych, ekspozytory winylowe, plakaty oraz ulotki.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, spoty zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Kampanią internetową wraz z planowaniem oraz zakupem działań w internecie zajęła się agencja Media Contacts.

W spocie wystąpił związany z bankiem Nordea ambasador marki Tony Hyyryläinen. Reżyserem spotu jest Tomasz Nalewajek. Ze strony banku za produkcję odpowiada Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji.

Kampania kierowana jest do mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców.

Szacuje się, że na prywatną opiekę medyczną Polacy wydają już nawet 13 mld zł rocznie.