MenCode.pl to nowy serwis poświęcony wizerunkowi i modzie nowoczesnego mężczyzny. Firma MenCode Sp. z o.o. do jego promocji wybrała agencję Unicorn Media.
W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za komunikację wejścia portalu na rynek i dotarcie do grup docelowych. Unicorn Media wykorzysta narzędzia media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych.
– Celem opracowanej strategii jest pozyskanie możliwie największej liczby partnerów biznesowych z segmentu dóbr przeznaczonych dla mężczyzn oraz przyciągnięcie potencjalnych użytkowników mogących skorzystać z serwisu. Co ciekawe, będziemy chcieli zainteresować nie tylko przedsiębiorczych i nowoczesnych mężczyzn, ale także kobiety. W dzisiejszym świecie to właśnie one mają największy wpływ na męski punkt widzenia. Jeśli uda nam się pozyskać ich przychylność, każda z nich przekaże adres Mencode.pl swoim partnerom, przyjaciołom, a nawet rodzinie. To właśnie taka rekomendacja będzie decydowała o sukcesie portalu – mówi Tomasz Szymanowski, dyrektor zarządzający Unicorn Media.
Twórcy portalu liczą, że kobiety przekonają mężczyzn do użytkowania takich narzędzi jak np. Ubierator, dzięki któremu będzie można szybko i łatwo dobrać odpowiedni ubiór stosownie do okazji i konkretnej osoby.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a za obsługę projektu odpowiada zespół Roberta Noremberga, Karoliny Janiszewskiej i Eweliny Rybałtowskiej. MenCode.pl został zaprojektowany i stworzony przez grupę Data Systems SA z Poznania. Portal jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej.