M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Millennium planuje kolejne inwestycje w bankowość mobilną

Maciej Burlikowski | 3 lutego 2011, 06:00

Dzięki promocji na iPhone'y i iPady za 1 zł z Orange Bank Millennium notuje bardzo duże zainteresowanie uruchomioną niedawno mobilną bankowością.

Bank Millennium, który w połowie stycznia br. udostępnił swoim klientom aplikację mobilnej bankowości, umożliwiającą dostęp do serwisu transakcyjnego z telefonów komórkowych Apple iPhone, notuje bardzo duże zainteresowanie tą ofertą.

W ciągu pierwszych kilkunastu dni blisko 21 tys. osób pobrało ze stron internetowych banku specjalne kody promocyjne, a samą aplikację pobrało i aktywowało blisko 2 tys. klientów banku. Aplikacja Banku Millennium jest obecnie najczęściej pobieraną aplikacją finansową z iStore (internetowy sklep z darmowymi i płatnymi aplikacjami dla iPhone'ów i iPadów Apple).

- Potwierdza to, że bankowość mobilna odpowiada na potrzeby klientów ceniących wygodny i nieograniczony dostęp do rachunku bankowego. Bankowość mobilna jest kanałem, który będzie się dynamicznie rozwijał w kolejnych miesiącach. Już w marcu planujemy udostępnienie aplikacji mobilnej dla telefonów z systemem operacyjnym Android. Wkrótce też planujemy wprowadzenie nowych funkcji w ramach aplikacji mobilnej, m.in. wyszukiwarki bankomatów i oddziałów bankowych oraz nowych rozwiązań w zakresie obsługi płatności - mówi Ricardo Campos, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej Banku Millennium.

Niewątpliwie to zasługa wspólnej promocji Banku Millennium z PTK Centertel, operatorem sieci komórkowej Orange, w ramach której dla klientów banku operator przygotował specjalne taryfy (umowy na dwa lata, abonamenty od 149 do 229 zł), w których oferuje telefony iPhone4 w cenie za 1 zł (dla klientów biznesowych w taryfie za 229 zł brutto także tablet iPad za 1 zł). Aby kupić telefony i tablet w tych cenach, klienci muszą użyć wspomnianych kodów ze strony banku.

Tak duże zainteresowanie bank osiągnął, mimo że oferta nie jest promowana szeroką kampanią ATL-ową w mediach (towarzyszy jej kampania internetowa - w portalach oraz na stronie głównej banku i wsparcie materiałami POS w placówkach banku). Jej kreację przygotowały agencje Mather Communications i Copuz.com, media zaplanował i zakupił zaś Fastbridge (Initiative Warszawa).
Bank zapowiada, że niebawem udostępni aplikację mobilnej bankowości na urządzenia z systemem Android.

PTK Centertel, operator sieci Orange, nie ujawnia, ilu klientów Banku Millennium zamówiło do tej pory promocyjne taryfy, ile urządzeń ani jakich (iPhone'ów i iPadów) zamówili. Nie podaje też dotychczasowych wyników sprzedaży produktów Apple w swojej sieci. Deal z Bankiem Millennium to pierwsza tego rodzaju kooperacja polskiego Orange z instytucją bankową.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,