M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Absolut chce zdominować segment premium imports

Tomasz Wygnański | 3 lutego 2011, 06:00

W portfolio Wyborowej SA będzie miejsce i na Absolut, i na markę Wyborowa - mówi Victor Jerez, CEO Wyborowej.

Obecnie wolumen sprzedaży Absoluta w stosunku do Finlandii (Brown Forman Polska) ma się jak ok. 30 do 70. Oba brandy należą do tego samego segmentu premium imports.

- Chcemy stać się liderem w Polsce w perspektywie średnioterminowej, dwóch-trzech lat. Atutem Absoluta jest jakość, skandynawskie pochodzenie i międzynarodowa renoma. To brand, który stał się ikoną i stworzył kategorię premium w wódce. Konkurent tego ostatniego atutu nie ma - uważa Jerez.

Absolut trafił do portfolio Wyborowej dwa lata temu po przejęciu tej marki przez Pernod Ricard od grupy Vin & Sprit. Obecnie brand obsługuje w Polsce agencja IQ Marketing.

- W naszym zarówno lokalnym, jak i globalnym portfolio jest miejsce dla obu marek wódki Absoluta i Wyborowej, która nadal będzie silnie wspierana - dodaje Victor Jerez.

Podczas ostatnich wakacji wystartowała globalna kampania reklamowa "From Poland with love" autorstwa agencji Virtue. Lokalna komunikacja Wyborowej jest wciąż przygotowywana.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,