Kraj

Arena i What dla Kopernika SA

Umowa dotyczy długoterminowej i kompleksowej współpracy przy obsłudze marketingowej portfela marek spółki.

Dom mediowy Arena Media Communications wraz z agencją reklamową What zajmą się fullservice’ową obsługą portfela produktów producenta słodyczy, firmy Kopernik SA.

Jesienią ubiegłego roku firma Kopernik SA, producent m.in. takich marek, jak: Toruńskie Pierniki, Katarzynki, Uszatki czy ostatnio wprowadzonej na rynek marki Bagatelka, rozpoczęła współpracę strategiczną z Arena Media Communications i What, w ramach której powstały rekomendacje odnośnie do działań komunikacyjnych dla wybranych marek.

W styczniu tego roku firma Kopernik SA zdecydowała się na podjęcie długoterminowej i kompleksowej współpracy przy obsłudze marketingowej portfela swoich marek. Arena Media Communications odpowiadać będzie za analizę rynku i konsumenta, planowanie i zakup mediów, a What – za kreację, design i produkcję ATL i BTL oraz działania interactive.

Wspólnie z zarządem Kopernik SA agencje będą odpowiadać za przygotowywanie długoterminowych strategii dla kluczowych marek firmy Kopernik SA. Informacje na temat wdrażanych projektów na tym etapie nie zostały podane.