Kraj

Relaunch marki LogosTour

Biuro Turystyki ZNP "LogosTour", polski lider wyjazdów egzotycznych, odświeża swój wizerunek.

Relaunch marki LogosTour

Zmiany wprowadzane w Biurze Turystyki ZNP “LogosTour” obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek. Relaunch marki jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów.

W ramach nowego wizerunku metamorfozę przeszedł trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i atrakcyjne oferty. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni.

Zmiany wprowadzono także w placówkach w: Olsztynie, Krakowie, we Wrocławiu i w Białymstoku.

W Białymstoku powstało nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą miały spójny wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki.

Również nowy katalog odpowiada zmienionemu wizerunkowi biura. Piękne fotografie, staranne opisy, znakomita grafika, najlepszy papier mają stanowić oprawę dla wyjątkowych wyjazdów z LogosTour.

Odpowiedzią na wyższe oczekiwania klientów jest także dodatkowa nowa oferta turystyczna biura. W 2011 roku LogosTour wprowadza nową kategorię – Podróże dla konesera. Klientami tego segmentu wyjazdów mają być osoby z grupy VIP, oczekujące najwyższej jakości.

Za relaunch marki odpowiada agencja Łuczak PR.