Z początkiem lutego br. wystartowała nowa kampania telewizyjna zachęcająca do wzięcia udziału w promocji Milki “Graj w fioletowe”. Jest to jedna z niewielu kreacji telewizyjnych dla tej marki zrealizowana lokalnie w Polsce. Za kreację i nadzór produkcji spotu odpowiada Gruppa66 Ogilvy.
Film został wykonany głównie w technologii 3D. Celem kampanii jest zakomunikowanie organizowanej przez Milkę promocji z nagrodami: markowym sprzętem zimowym i samochodem Volvo jako nagrodą główną.
– Prócz ukierunkowania na silny przekaz promocyjny zależało nam również na tym, aby wydobyć z tej kreacji takie wartości marki, jak: młodość, radość i spontaniczność, oraz sprawić, by spot od pierwszej po ostatnią sekundę wprawiał widza w dobry nastrój – powiedziała Dorota Rucińska, senior account executive w Gruppie66 Ogilvy.
Kampania obejmie telewizje: TVN, Polsat, Discovery, TVP1, TVP2, i telewizje tematyczne (m.in. stacje tematyczne TVN, stacje tematyczne Polsat, Ale Kino!, AXN, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Comedy Central, Kino Polska). Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.