Kraj

Gruppa66 Ogilvy gra w fioletowe z Milką [WIDEO]

Kampania promująca konkurs z nagrodami została zrealizowana w technice 3D.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQzfiGzV39q0%22%7D
Z początkiem lutego br. wystartowała nowa kampania telewizyjna zachęcająca do wzięcia udziału w promocji Milki “Graj w fioletowe”. Jest to jedna z niewielu kreacji telewizyjnych dla tej marki zrealizowana lokalnie w Polsce. Za kreację i nadzór produkcji spotu odpowiada Gruppa66 Ogilvy.

Film został wykonany głównie w technologii 3D. Celem kampanii jest zakomunikowanie organizowanej przez Milkę promocji z nagrodami: markowym sprzętem zimowym i samochodem Volvo jako nagrodą główną.

– Prócz ukierunkowania na silny przekaz promocyjny zależało nam również na tym, aby wydobyć z tej kreacji takie wartości marki, jak: młodość, radość i spontaniczność, oraz sprawić, by spot od pierwszej po ostatnią sekundę wprawiał widza w dobry nastrój – powiedziała Dorota Rucińska, senior account executive w Gruppie66 Ogilvy.

Kampania obejmie telewizje: TVN, Polsat, Discovery, TVP1, TVP2, i telewizje tematyczne (m.in. stacje tematyczne TVN, stacje tematyczne Polsat, Ale Kino!, AXN, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Comedy Central, Kino Polska). Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.