W wiosennej ramówce TVN znalazło się kilka nowości, głównie rozrywkowych. Są to: “X Factor”, “Wipeout – wymiatacze”, “Cofnij zegar”, serial “Przepis na rodzinkę”.
Wszystkie nowości będą emitowane w niedzielę.
Jak mówi Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu TVN, stacja liczy, że “X Factor” osiągnie podobne wyniki oglądalności jak “Mam talent!”, czy “Taniec z gwiazdami”. Na razie TVN jest przygotowany do jednej edycji. Być może powróci z formatem w kolejnym sezonie. Jesienią tego roku ma wrócić kolejna edycja “Tańca z gwiazdami”. Według Szafarza taka rotacja programami jest korzystna m.in. ze względów ekonomicznych. Według danych Nielsen Audience Measurement XII edycję “Tańca z gwiazdami” oglądało średnio 4 624 635 osób, a udział w rynku widowni wyniósł 28,7 proc. Nowe propozycje TVN w ocenie Szafarza mają poszerzyć ogólną widownię stacji.
W wiosennej ramówce pojawią się także produkcje dokumentalne, w tym specjalny program Ewy Ewart “W milczeniu” o katastrofie smoleńskiej. Dokument zostanie wyemitowany 7 kwietnia br.
Wraz z wprowadzeniem nowej ramówki rusza kampania reklamową TVN. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest stacja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. W kampanii wykorzystano projekt kinetycznego domina, które opracowali studenci Politechniki Warszawskiej. Kampania potrwa do końca marca br. Informacja o wartości budżetu nie została podana.