Kraj

Henkel z pasją

Firma prezentuje nowy wizerunek graficzny i nowe hasło przewodnie: "Henkel - Excellence is our passion".

Dusseldorf-Henkel wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz nowe hasło przewodnie: “Henkel – Excellence is our passion” (dotychczas brzmiało “Henkel – Brand like a friend”).

Wdrażanie nowego wizerunku graficznego rozpocznie się w lutym – zostanie on zastosowany w publikacjach zewnętrznych (takich jak sprawozdanie roczne i oferty pracy), wewnętrznych (takich jak magazyn dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych przez firmę Henkel na konferencjach, targach i wystawach.

– Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu – dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania. W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej hasło to przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Henkel na całym świecie – powiedział Kasper Rorsted, prezes zarządu firmy Henkel.

Podstawowym elementem wizerunku marki Henkel jest doskonale znane logo firmy, które ma długoletnią tradycję. Owal w kolorze firmowej czerwieni pojawił się po raz pierwszy na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 roku, a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 roku. Zarówno logo, jak i wizerunek graficzny firmy były korygowane i unowocześniane w późniejszym okresie, po raz ostatni w 2002 roku.