Zagranica

Piccadilly Circus szuka nowego reklamodawcy

Z kultowego neonu znika po ponad 30 latach logo Sanyo.

Po 33 latach z neonu na londyńskim Piccadilly Circus znika logo japońskiej firmy Sanyo. Podobno jest to konsekwencja wchłonięcia marki przez firmę Panasonic. Logo Sanyo było widoczne na Piccadilly Circus od 1978 r.

Jak powiedział Tim Allibone, asset manager z London Portfolio at Land Securities, to rzadka okazja, by jakaś firma mogła stać się elementem krajobrazu Londynu. Zaznaczył także, że ten, komu uda się zarezerwować miejsce po Sanyo, będzie miał z tego ogromne korzyści ze względu na duży ruch wokół neonu – według szacunków rocznie mija go 56 mln osób (34 mln pieszych, 17 mln pasażerów autobusów, 2,6 mln użytkowników taksówek, 2,4 mln kierowców).

Neon z Piccadilly Circus przez ponad 100 lat swojego istnienia zaprezentował 50 marek, w tym: BP, Carlsberg, Foster’s, Guinness, Kodak, Gordon’s, Max Factor, Nescafe, Schweppes i Volkswagen.

(na podst. www.marketingmagazine.co.uk)