Kraj

Kopernik wprowadza nową markę

Wystartowała kampania reklamowa dla Bagatelki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F55LCMm2oVtw%22%7D
10 lutego ruszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Kopernik SA – marki Bagatelka. Celem działań autorstwa agencji What i Arena Media jest budowa świadomości nowej marki oraz jej innowacyjnego formatu. Bagatelka to przekąska o smaku szarlotki; jej składniki to nadzienia z jabłka, rodzynek i cynamonu pomiędzy dwoma plastrami ciasta.

Jest to pierwszy projekt przygotowany przez What i Arena Media Communications dla pozyskanego ostatnio na długoterminową współpracę klienta (patrz MMP24 z 4 lutego). What odpowiada za scenariusz reklamy oraz koordynację produkcji 30- i 15-sekundowych spotów, a Arena Media – za zaplanowanie i zakup mediów. Film wyreżyserował Tomasz Siatkowski, materiał nakręcony kamerą high speed przy zastosowaniu efektów specjalnych został zmontowany i dopracowany przez reżysera podczas postprodukcji w Platige Image. Muzykę skomponował Tomasz Gąssowski. Film udźwiękowiło Ztudio. Produkcję filmu zrealizował dom produkcyjny Film Republic.

Reklamy pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach z portfolio At Mediów. Uruchomiony został również fan page dla marki w Facebooku. Za strategię działań i moderację odpowiada What, a za wsparcie mediowe – Arena.