10 lutego ruszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Kopernik SA – marki Bagatelka. Celem działań autorstwa agencji What i Arena Media jest budowa świadomości nowej marki oraz jej innowacyjnego formatu. Bagatelka to przekąska o smaku szarlotki; jej składniki to nadzienia z jabłka, rodzynek i cynamonu pomiędzy dwoma plastrami ciasta.
Jest to pierwszy projekt przygotowany przez What i Arena Media Communications dla pozyskanego ostatnio na długoterminową współpracę klienta (patrz MMP24 z 4 lutego). What odpowiada za scenariusz reklamy oraz koordynację produkcji 30- i 15-sekundowych spotów, a Arena Media – za zaplanowanie i zakup mediów. Film wyreżyserował Tomasz Siatkowski, materiał nakręcony kamerą high speed przy zastosowaniu efektów specjalnych został zmontowany i dopracowany przez reżysera podczas postprodukcji w Platige Image. Muzykę skomponował Tomasz Gąssowski. Film udźwiękowiło Ztudio. Produkcję filmu zrealizował dom produkcyjny Film Republic.
Reklamy pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach z portfolio At Mediów. Uruchomiony został również fan page dla marki w Facebooku. Za strategię działań i moderację odpowiada What, a za wsparcie mediowe – Arena.