Jurorem 8. edycji Polskiego Konkursu Reklamu KTR został Horacio “Chacho” Puebla (na zdj.), executive creative director na Hiszpanię i Portugalię w Leo Burnett, który jako pierwszy w historii portugalskiej reklamy zdobył 11 nagród na Cannes Lions w jednym roku. Na początku 2010 r. “Chacho” dołączył do World Wide Creative Board pod przewodnictwem Marka Tutssela.
“Chacho” będzie prowadził obrady zintegrowanego jury KTR, które oceni prace w kategoriach: reklama film, reklama radio, reklama drukowana i reklama kampania.
W pozostałych kategoriach obradom będą przewodniczyli:
- media interaktywne – Bartosz Gołębiowski (Gong)
- active advertising – Przemysław Wojak
- design – Elżbieta Skrzypek (Brand New Idea)
- marketing miejsc – Adam Mikołajczyk (Best Place Institute)
- fotografia – Wojciech Dagiel (McCann Erickson Polska)
- ilustracja – Przemysław “Trust” Truściński
- warsztat film/radio – Bartłomiej Ignaciuk (Chuk Chuk)
Gala Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011 odbędzie się 19 kwietnia br. Prace można nadsyłać do 28 lutego.