Kraj

"Wymyśl nowy smak" wiodącym projektem Frito Lay w 2011 r.

Projekt z ub.r. aktywizujący konsumentów będzie kontynuowany i wspierany w mediach; Paweł Wilczak nadal w kampanii chipsów.

Kontynuacja projektu “Wymyśl nowy smak” z jesieni ub.r. będzie dla Frito Lay Poland jednym z kluczowych tegorocznych projektów marketingowych. Za kilka dni zostanie rozstrzygnięty konkurs na cztery nowe smaki chipsów wymyślone przez konsumentów. Zaraz potem trafią one na sklepowe półki.

Równolegle wystartuje konkurs, w którym konsumenci wybiorą najpopularniejszy z czterech zgłoszonych smaków. Smak ten trafi do regularnej sprzedaży, a jego autor będzie otrzymywał od Frito Lay 1 proc. miesięcznych przychodów ze sprzedaży. Głosowanie potrwa ok. dwóch miesięcy. W tym czasie nowe Lay’s dostępne będą w sprzedaży w normalnych gramaturach oraz w tzw. opakowaniach samplingowych.

Cztery nowe smaki chipsów będą silnie wspierane. W kampanii, która ruszy już pod koniec lutego, wykorzystane zostaną: telewizja, wsparcie w miejscu sprzedaży (materiały POS, specjalne ekspozycje) oraz internet (strona WWW oraz media społecznościowe). Frito Lay będzie też w ramach tych działań współpracować z dziennikiem “Fakt”, który został partnerem akcji. W ramach kampanii emitowane będą dwa spoty: 15- i 45-sek. Twarzą kampanii, podobnie jak jesienią ub.r., będzie aktor Paweł Wilczak.

Autorem kreacji reklam jest agencja BBDO, a media planuje i kupuje Media Direction OMD.

Frito Lay prowadzić będzie również działania reklamowe dla Lays Prosto z Pieca. Szczegółów jednak przedstawiciele firmy nie zdradzają.