Kraj

"Czas na zmianę" z telewizją N

Stacja dzięki nowej kampanii reklamowej chce umocnić wizerunek marki.

W pierwszej połowie lutego br. telewizja N rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem “Czas na zmianę”. Głównym celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki N jako dostawcy najlepszego kontentu i lidera technologii HD w Polsce.

Reklama emitowana jest w stacjach ogólnopolskich TVN, TVP1, TVP2 oraz w kanałach tematycznych w następujących pakietach: TVN Mix Plus Plus, Discovery & AP (Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World), At Media. Kampania prowadzona jest również w stacjach radiowych (Radio Zet, sieć Agora, Antyradio, Chili Zet). Będzie także wspierana dodatkowymi działaniami w internecie w portalach Onet.pl, Wp.pl oraz Interia.pl.

Kreacje do kampanii telewizyjnej przygotowało studio Animade, a kreacje internetowe powierzono agencji Next. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.