Kraj

"Thinktank" powołuje własne biuro reklamy

Pracami nowej jednostki pokieruje Marcin Dąbrowski.

W projekcie “Thinktank” powstało biuro reklamy i fundraisingu. Jednostka zajmie się współpracą z kluczowymi klientami strategicznymi i reklamowymi. Dyrektorem biura został Marcin Dąbrowski. Stanowisko menedżera ds. rozwoju biznesu objął Bartosz Piotrowski, a stanowisko menedżera ds. kluczowych klientów – Urszula Borzym.

Powołanie biura kończy okres współpracy “Thinktank” z zewnętrznymi brokerami reklamowymi, m.in. Ad Concept i Add Value.

Marcin Dąbrowski w sprzedaży pracuje od 2002 r., doświadczenie zdobywał m.in. w: Eniro Polska (wydawca Panoramy Firm), Mediatak, “Gazecie Bankowej”, “Press” (gdzie od kwietnia 2010 r. był szefem biura reklamy w Warszawie).

Bartosz Piotrowski zajmie się relacjami z klientami reklamowymi i sponsorami projektów “Thinktank”. Wcześniej pracował m.in. w: Axel Springer Polska, Mediataku, Media Express, Muratorze i Platformie Mediowej “Point Group”.

Urszula Borzym doświadczenie w relacjach z klientami zdobywała m.in. w: “Gazecie Wyborczej”, firmie Pronar jako export manager oraz w Nowoczesnej Firmie (projekty edukacyjne i badawcze).