Przetargi

Media na promocję prezydencji

Narodowy Instytut Audiowizualny szuka domu mediowego.

Narodowy Instytut Audiowizualny (NIA) ogłasza przetarg nieograniczony na planowanie i zakup mediów (prasa, outdoor, internet) do kampanii promującej wydarzenia kulturalne związane z objęciem przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej. Wartość budźetu wynosi 500 tys. zł.

Przetarg rozstrzygnie się w ciągu 3 tygodni, oferty moźna składać w ciągu 10 dni od momentu ogłoszenia przetargu, czyli od dzisiaj.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Lowe GGK, a czas antenowy (TV, radio) NIA zakupił w ub. r.

Kampania rozpocznie się 1 czerwca i przebiegnie w trzech etapach. W drugim, który rozpocznie się 20 czerwca i potrwa do 1 lipca, planuje się działania taktyczne dotyczące m.in. promocji eventu w Warszawie, inaugurującego prezydencję. W trzecim etapie celem działań będzie promocja Europejskiego Kongresu Kultury we Wrocławiu.