Kraj

Firma Takt została nowym klientem agencji reklamowej Aha

Tłocznia płyt kompaktowych Takt podjęła współpracę z agencją reklamową Aha w zakresie opracowania strategii komunikacji marketingowej i zbudowania wizerunku firmy....

Tłocznia płyt kompaktowych Takt podjęła współpracę z agencją reklamową Aha w zakresie opracowania strategii komunikacji marketingowej i zbudowania wizerunku firmy. “Z powodu kryzysu, który dotknął również rynek fonograficzny, nie mieliśmy innego wyjścia, jak tylko bardzo precyzyjnie zdefiniować nasze usługi, co pozwoli nam odróżnić się od konkurencji, a tym samym przebić na nasyconym rynku” – mówi Małgorzata Przybylska, zastępca dyrektora generalnego Taktu. Agencja przygotowała już kampanię prasową, projekty marketingu bezpośredniego i stronę internetową. Kampania promująca produkty firmy Takt będzie prowadzona w prasie branżowej i komputerowej. Budżet Taktu trafił do agencji bez przetargu. Jego wysokość nie została podana. Takt istnieje od 1991 r. Od 1997 r. tłoczy wszystkie formaty płyt kompaktowych: CD audio, CD wideo i DVD, ma też studio masteringowe umożliwiające tworzenie matryc do wszystkich rodzajów płyt. (AMS)