Kraj

Polski Lek planuje silne wsparcie produktu dla dzieci

Marketer wprowadził Plusssz Zizzz o smaku poziomkowym.

Polski Lek planuje silne wsparcie produktu dla dzieci
W marcu br. Polski Lek wprowadza kolejny produkt z serii witamin dla dzieci Plusssz Zizzz. Nowy produkt ma cechy unikatowego i wyróżniającego się na rynku opakowania. Pojawienie się Plusssz Zizzz-a o smaku poziomkowym na półkach sklepowych poprzedzi akcja promocyjna.

Grupą docelową nowości są mamy małych dziewczynek, powyżej 3. roku życia.

Produkt jest witaminowym suplementem diety w formie musujących w ustach pastylek o owocowym smaku. Plusssz Zizzz dostępne jest w opakowaniach z wizerunkiem pięciu księżniczek z bajek Walta Disneya: Śnieżki, Kopciuszka, Arielki, Belli i Aurory.

Do tej pory na rynku pojawiły się już produkty Plusssz Zizzz na licencjach bajek Walta Disneya, takich jak: “Kubuś Puchatek”, “Wróżki” i “Auta”. Witaminy z serii Zizzz występują w kilku owocowych smakach: wiśniowym, truskawkowym, malinowym, pomarańczowym oraz tym najnowszym – poziomkowym. Dodatkowo do każdego pojemniczka z witaminami dołączone są naklejki do kolekcjonowania, a pudełeczka na wewnętrznej stronie zawierają rozmaite zabawy.

Plusssz Zizzz będzie dystrybuowany za pośrednictwem aptek i sklepów. Cena rynkowa preparatu wyniesie około 9,88 zł.

Kampania brandingowa będzie prowadzona na antenach ogólnopolskich stacji radiowych, m.in.: Radio Zet, RMF FM, Radio Plus, Radio Kolor, Planeta FM, Radio Gra i inne. Przewidziana jest emisja łącznie około 90 spotów radiowych.

Zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia Group.

Dodatkowym działaniem promocyjnym prowadzonym przez markę jest konkurs: “Odwiedź z Plusssz Zizzz bajkową krainę marzeń”. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża, z bogatym programem rozrywkowym (m.in. zabawa w Disneylandzie, zwiedzanie wieży Eiffla i Luwru) dla dziecka i jego opiekuna.

Ponadto każdy z uczestników otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci magicznego ręczniczka Kubusia Puchatka lub produktów Plusssz Zizzz. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić zdjęcie z jedną z postaci z opakowań Plusssz Zizzz Księżniczki lub Plusssz Zizzz Auta. Można też taką postać narysować. Pracę wraz z dowodem zakupu produktu (paragonem) należy przesłać pocztą lub mailem (w postaci scanu) na adres firmy Polski Lek SA. Konkurs będzie trwał do 31 maja br. Mogą wziąć w nim udział dzieci w wieku od 3 do 14 lat.

Działania promocyjne zostają uzupełnione działaniami wizerunkowymi prowadzonymi przez agencję public relations Kuźnia PR. Informacje prasowe będą wysyłane do prasy i serwisów internetowych z segmentu: kobieta, dziecko, zdrowie, uroda, porady, styl życia.