Kraj

Easymedia planuje rebranding

Agencja Omnicom Media Group chce czytelniej spozycjonować ofertę.

Easymedia, jedna z czterech agencji mediowych z Omnicom Media Group, przeprowadzi w tym roku rebranding. Nie wiadomo na razie, jaka nazwa zastąpi obecną.

Przypomnijmy, że Easymedia, debiutując ponad sześć lat temu, oferowała klientom prowizję na poziomie 0,99 proc. Promowała usługi wśród klientów zainteresowanych tanim zakupem, a nie szerokim wsparciem analitycznym.

– Pozycjonowanie, z którym startowaliśmy, już dawno nie odzwierciedla strategii agencji. Easymedia świadczy rozbudowany serwis mediowy i chcemy to czytelnie zakomunikować na rynku – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMG.

Na stanowisko dyrektora zarządzającego Easymedia awansował niedawno Marek Wochna (patrz MMP24 z  5 stycznia br.). W portfolio klientów obsługiwanych przez agencję są m.in. zdobyte ostatnio Sygma Bank i Gotowkazazłoto.tv.