Kraj

Urodzinowa kampania Jeepa [WIDEO]

Fiat Auto Poland ruszył z kampanią wizerunkową Jeepa z okazji 70. urodzin marki. Kampania trwa pod hasłem "Kiedy samochód staje się legendą?".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNl9TZ5TZyiA%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pod hasłem “Kiedy samochód staje się legendą?” Fiat Auto Poland rozpoczyna wizerunkową kampanię Jeepa. Spot stworzony na 70. urodziny marki ma przybliżyć jej bogatą historię.

Pierwszy model Jeepa – Willys, został wykorzystany w armii amerykańskiej w 1941 roku. Obecnie w ofercie są modele: Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, Patriot, Compass i Liberty.

Kampania potrwa do końca lutego, a swoim zasięgiem obejmie telewizję i internet. Powstała też specjalna strona internetowa – Samochod-legenda.pl.

Kreacje przygotowała agencja Leo Burnett, za planowanie i zakup mediów mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Dział marketingu Fiat Auto Poland przejął struktury marketingowe Chryslera w ubiegłym roku. To efekt zmian własnościowych i współpracy pomiędzy obiema firmami na szczeblu globalnym (pisaliśmy o tym szerzej w wydaniu MMP24 z 16 września 2010 r.).