Kraj

Agencja Sarto dla Conrego

Agencja Sarto Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą CDN, dostawcą systemu Conrego, internetowej platformy rejestracji uczestników konferencji.

Do zadań Sarto należeć będzie opracowywanie strategii komunikacji marki, prowadzenie działań media relations i kreowanie wizerunku systemu w sieci, w tym w portalach społecznościowych.

– Będziemy prowadzić działania w Facebooku, jak również na ważniejszych branżowych platformach społecznościowych, np. Profeo i Goldenline. Będziemy też aktywni na poświęconych konferencjom i eventom forach i blogach – mówi Marta Dec, specjalista ds. PR i eventów w Sarto.

System Conrego jest rozwiązaniem przeznaczonym dla organizatorów konferencji i kongresów. Podstawowe funkcjonalności systemu pozwalają na rejestrację uczestników, prowadzenie mailingu i płatności przez internet oraz bieżący monitoring i raportowanie.

CDN Konsulting Internetowy działa na polskim rynku od stycznia 2010 roku. Jej założycielem jest Tomasz Chrościechowski, który z branżą internetową związany jest od dziesięciu lat. Początkowo Firma CDN stworzyła projekt pod nazwą SerwisKonferencji, ale w listopadzie 2010 roku zdecydowała się na zmianę brandu. Wynikiem tego jest obecna nazwa Conrego.

Agencja Sarto skupia swoją działalność w obszarach konsultingu marketingowego, public relations, organizacji szkoleń i warsztatów, a także przygotowaniu i realizacji imprez integracyjnych oraz wydarzeń specjalnych. Firma działa na polskim rynku od 2000 roku. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Do jej klientów należą m.in.: PGNiG, IBA Accounting Services, E-conomic Polska.