Kraj

Tele Pizza rozpoczyna współpracę z Lowe Lintas GGK i PanMedia Western

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK będzie obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny sieci pizzerii Tele Pizza Poland, a dom mediowy PanMedia Western będzie...

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK będzie obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny sieci pizzerii Tele Pizza Poland, a dom mediowy PanMedia Western będzie odpowiedzialny za kupowanie i planowanie mediów do kampanii reklamowych tej firmy. Informacja o wysokości budżetu marketingowego Tele Pizzy Poland nie została ujawniona, jednak jak powiedziała Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu Tele Pizzy Poland, będzie on prawdopodobnie wyższy od ubiegłorocznego. W 2001 r. Tele Pizza Poland wydała na reklamę w telewizji, prasie i radiu ponad 7,5 mln zł (źródło: Expert Monitor). Dotychczas budżet mediowy obsługiwany był przez dom mediowy SPC Media House. Tele Pizza nie współpracowała w Polsce na stałe z żadną agencją reklamową. W Hiszpanii, gdzie Tele Pizza ma swoją siedzibę, jest ona obsługiwana przez hiszpański oddział sieci agencyjnej Lowe Group. W przetargu, który dotyczył obsługi reklamowej w zakresie full serwis (rozpoczął się w listopadzie ub.r.), wzięło udział sześć agencji reklamowych. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Na krótkiej liście obok Lowe Lintas GGK znalazła się jeszcze agencja reklamowa TBWAHager. Najbliższa kampania reklamowa Tele Pizzy Poland rozpocznie się prawdopodobnie wiosną br. i będzie to kampania produktowa. (PR)