Kraj

Legend Group autorem opakowań dla Solidarności

Projektem zajął się nowy dział brand design agencji.


Legend Group autorem opakowań dla Solidarności
Legend Group przygotowała nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność. Za projekt odpowiada stworzony niedawno, wyspecjalizowany dział brand design, którego kreacją kieruje Anna Kamińska.

Nowe opakowania od Legend Group dostały bombonierki Złota Malaga, Pistacchio i Caffe z linii premium Czekoladki z Klasą. Oferta tych czekoladek została wyróżniona od innych słodkości Solidarności poprzez ciemną, głęboką kolorystykę,  zachowującą jednocześnie prostą i elegancką grafikę.

– Firma Solidarność zdecydowała się zmienić opakowania bombonierek po wprowadzeniu trzeciego smaku – Złotej Malagi do linii Czekoladek z Klasą. Wszystkie trzy opakowania tworzą spójną linię produktów opartych na grafice złożonej z czekoladowych wzorów, wizerunku czekoladki i elementów, które nawiązują bezpośrednio do poszczególnych smaków. Ciemna kolorystyka użyta na opakowaniach dodatkowo podkreśla złocenia i tłoczenia nadające produktowi charakter premium – mówi Anna Kamińska.

Nowe opakowania dla bombonierek Solidarności to kolejny projekt w ramach stałej współpracy firmy z agencją Legend Group. Anna Kamińska wcześniej była związana m.in. z  Lowe Activation oraz  włoskimi agencjami reklamowymi, m.in. InADV w Turynie.