Kraj

BPH rozdaje ekspresy do kawy

Bank promuje transakcje zbliżeniowe kartami Visy, rozdając ekspresy do kawy Nescafe.

BPH rozdaje ekspresy do kawy
Bank BPH rozda 200 ekspresów do kawy Nescafe Dolce Gusto w promocji “Zbliżaj kartę i wygrywaj” skierowanej do nowych właścicieli kart kredytowych Visa.

Klienci, którzy do 21 kwietnia br. złożą wniosek, a następnie podpiszą umowę o jedną z trzech klasycznych kart kredytowych, wezmą udział w akcji promocyjnej. Warunkiem udziału jest dokonanie w ciągu dwóch miesięcy od dnia zawarcia umowy transakcji zbliżeniowych o wartości do 50 zł.

Wygra 200 osób, które w tym okresie będą najintensywniej korzystały z płatności zbliżeniowych tymi kartami (będą miały największą liczbę takich transakcji). Klienci nie muszą zgłaszać swoich transakcji – bank automatycznie wygeneruje listę zwycięzców.

Tę promocję bank reklamuje w internecie i poprzez materiały w swoich placówkach – ich kreację przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy.


Bank BPH oferuje karty kredytowe Visa z funkcją zbliżeniową w trzech programach: Autokarta, Karta Zakupowa i Karta Złotówka. Płacąc Autokartą i Kartą Zakupową, klienci otrzymują zwrot części poniesionych wydatków – do 25 zł miesięcznie (czyli do 300 zł rocznie). W przypadku Autokarty bank zwraca klientom 2,5 proc. wydatków na zakup paliwa na wszystkich stacjach benzynowych, natomiast przy Karcie Zakupowej zwraca 1,5 proc. wartości wszystkich zakupów.