Przetargi

Coraz więcej agencji dla PZU

Ubezpieczyciel przedłuża umowy z dotychczasowymi partnerami i zatrudnia kilka nowych agencji do obsługi budżetu BTL i internetowego.

PZU rozstrzygnęło przetarg na obsługę BTL-ową spółek Grupy PZU. Do współpracy zostały wybrane agencje: Closbrothers, GPD Advertising i Radna. Umowy podpisano na dwa lata. Przedłużono także umowę z agencją Walk the Line, z którą PZU współpracuje od prawie dwóch lat.

Jednocześnie w wyniku osobnego przetargu PZU przedłużył współpracę z agencjami K2 Internet i ACR przy obsłudze działań internetowych marketera. Do obsługi działań marketingowych w internecie wybrano dodatkowo również agencję OS3 jako wspomagającą agencję projektową.

Wcześniej PZU przedłużył na kolejny rok umowę o współpracy z agencją Leo Burnett jako wiodącą agencją strategiczno-kreatywną oraz z domem mediowym Starlink odpowiedzialnym za strategię i zakup mediów tradycyjnych.