M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w miesięczniku "Wiedza i Życie" wydawnictwa Prószyński i S-ka

Serwis Dzienny | 22 stycznia 2002, 00:00

"Wiedza i Życie", miesięcznik popularnonaukowy wydawnictwa Prószyński i S-ka, zmienił sposób przekazu treści i szatę graficzną. Zapowiadał zmiany już parę...

"Wiedza i Życie", miesięcznik popularnonaukowy wydawnictwa Prószyński i S-ka, zmienił sposób przekazu treści i szatę graficzną. Zapowiadał zmiany już parę miesięcy temu. Od początku lutego br. ruszy kampania reklamująca zmiany. Jej koszt netto wynosi ok. 620 tys. zł. Kampanię zaplanował dział promocji Prószyńskiego. Kreacją spotu zajęła się firma Line Arts na czele z Michałem Frajem. Wykorzystano telewizję Discovery oraz tytuły prasowe ("Forum", "Cogito", "Victor Gimnazjalista", "Charaktery", "Perspektywy", "Businessman Magazine"). Zmiany prowadziła Irena Szymczak, naczelna "Wiedzy i Życia", przyjęta na to stanowisko w połowie ub.r. Za opracowanie layoutu odpowiada Marek Mucho, nowy szef działu graficznego magazynu. Odświeżono logo, okładkę, czcionki. Całe pismo stało się dynamiczniejsze. Ma więcej krótszych tekstów. Niektóre z nich mają lekki, humorystyczny charakter. W "Wiedzy i Życiu" pojawia się więcej zdjęć niż dotychczas, w tym zdjęcie miesiąca. Średni nakład magazynu w I półroczu ub.r. wynosił ok. 84,7 tys. egzemplarzy, a średnia sprzedaż - 51,7 tys. (jest w ZKDP). Czytelnictwo tytułu od I do XI ub.r. wyniosło 1,2 proc. (PBC, SMG/KRC; wskaźnik CCS). Wpływy reklamowe brutto za ub.r. wyniosły nieco ponad 1 mln zł (Expert Monitor). Przy okazji niedawnych doniesień prasowych ("Rzeczpospolita" z 18 stycznia) o zainteresowaniu przejęciem części prasowej Prószyńskiego przez Agorę SA przedstawiciele Prószyńskiego podtrzymują prezentowane już wcześniej stanowisko i w ogóle nie komentują tych spekulacji. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,