Kraj

Pakiet premium Moto w IDMnecie

Sieć wprowadza 22. pakiet do swojej oferty.

Sieć reklamowa IDMnet wprowadziła do oferty nowy pakiet premium – Moto. Jego utworzenie związane jest z dołączeniem pod koniec stycznia do sieci IDMnet witryn z grupy V10 (patrz MMP24 z 28 stycznia). Odbiorcami nowej oferty są osoby zainteresowane motoryzacją.

Podstawę nowego pakietu tworzą serwisy Grupy V10: TopCars.pl, Motokobiety.pl, Mototube.pl, Moto-tapety.pl, Samochody-uzywane.com.pl. Ponadto w skład pakietu wejdą serwisy Maxiauto.pl, Naukajazdy.pl i Wieszjak.pl – motoryzacja. W nowym pakiecie dostępne są wszystkie standardowe formy reklamowe. W serwisach Mototube.pl i Topcars.pl, przy współpracy z siecią Clipnet, wprowadzono również reklamę wideo – pre-roll. Jest to klikalny materiał filmowy, emitowany przed materiałem wideo dostępnym w danym serwisie.

Za sprzedaż pakietu odpowiada dział agencyjny IDMnet. Pakiet pozwala na dotarcie do ponad 218 tys. realnych użytkowników generujących ponad 1,2 mln odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2010 r.). IDMnet planuje rozwój pakietu i wzmocnienie go o nowe witryny motoryzacyjne.

Moto to 22. pakiet IDMnetu. W ofercie sieci znajdują się pakiety dobrane pod kątem zainteresowań użytkowników oraz rodzaju i sposobu poszukiwania przez nich informacji, takie jak Biznes & Co, Futbol, Podróże, VIP.