M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Partner of Promotion pracuje dla marki Pritt

Serwis Dzienny | 22 stycznia 2002, 00:00

Agencja public relations Partner of Promotion od stycznia 2002 r. pracuje dla koncernu Henkel Polska SA, obsługując medialnie markę Pritt...

Agencja public relations Partner of Promotion od stycznia 2002 r. pracuje dla koncernu Henkel Polska SA, obsługując medialnie markę Pritt (kleje konsumenckie i korektory). Jeden z elementów pierwszej kampanii, trwającej od stycznia do końca kwietnia, stanowi akcja społeczna. "Pritt włącza się w akcję społeczną przebiegającą pod hasłem: "Pritt łączy rodziny". Przekaz został oparty na badaniach, których wyniki zostaną niedługo upublicznione. Akcja ma zachęcić rodziców do spędzania wolnego czasu z dziećmi" - mówi Magdalena Marczak, kierownik projektu w Partner of Promotion. Elementem akcji będzie konkurs polegający na wysłaniu pracy rodzinnej. "Kierujemy tę propozycję do wszystkich polskich rodzin, które same zweryfikują, czy należą do grupy spędzającej ze swoimi dziećmi zbyt mało czasu" - mówi Marczak. Celem akcji jest nie tylko wskazanie problemu, ale także możliwości jego rozwiązania. Partner of Promotion działa na polskim rynku od 7 lat, oferując kompleksowe usługi public relations. Obecnie obsługuje m.in.: Nike, CDN SA, Queisser Pharma, CDM Pekao SA. (TK)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,