Zagranica

Motorola wprowadza własny tablet

Xoom zadebiutował najpierw w Stanach Zjednoczonych, wkrótce będzie dostępny w Europie.

Motorola wprowadza własny tablet
Na rynku amerykańskim jest od kilku dni dostępny Xoom, tablet Motoroli. W Europie nowy produkt ma się pojawić w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

Andrew Morley, wiceprezes ds. marketingu odpowiedzialny za region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka, Rosja i Azja) w Motoroli, podczas prezentacji nowości twierdził, że to najlepszy produkt wśród tabletów (Xoom zdobył nagrodę Best Product podczas ostatnich targów Consumer Electronics Show w Las Vegas).

Xoom bazuje na systemie operacyjnym Google’a Android 3.0.

W USA tablet jest dostępny na razie u operatora Verizon, gdzie kosztuje 800 dol. bez umowy (cena niższa niż iPad bez umowy) lub 600 dol. z dwuletnim kontraktem (więcej niż iPad z umową).

W Wielkiej Brytanii Xoom będzie wprowadzony najpierw do oferty T-Mobile, a w samodzielnej sprzedaży (bez umowy) – w sieciach Currys & PC World, Carphone Warehouse i Best Buy.

(na podst. “BrandRepublic”)