Zagranica

Ford gotuje się do globalnej kampanii Focusa

Mimo rosnącej ceny paliwa Ford planuje globalną kampanię, której celem jest wzrost sprzedaży modelu Focus.

Ford planuje międzynarodową kampanię, której głównym bohaterem będzie Focus rocznik 2012. Spot przygotowuje Global Team Ford z siedzibą w USA, konsorcjum agencji z grupy WPP Group, które obsługuje tę markę w zakresie strategii i kreacji.

Powstanie tylko jedna linia kreatywna wspólna dla wszystkich rynków. Przy ostatnim launchu nowego modelu wyprodukowano osiem różnych spotów. Tym razem Ford chce, aby film i reklamy prasowe ukazywały Focusa jako „samochód światowy”. Te chwalebne cele mają wydźwięk w wysokości budżetu. Choć Ford nie ujawnia, ile środków przeznaczy na tę kampanię, to zapewnia, że będzie to największy wysiłek medialny w historii firmy.

Koncern liczy, że bardziej ekonomiczne modele, hybrydy i modele napędzane elektrycznie przemówią do wyobraźni konsumenta zaniepokojonego rosnącymi cenami paliwa.


(warc.com)