M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Castrol szykuje piłkarską promocję

Joanna Dziwisińska | 1 marca 2011, 06:00

Producent olejów silnikowych wkrótce rozpocznie akcję promocyjną z udziałem Jerzego Dudka, swojego ambasadora. Tym samym mobilizuje siły przed Euro 2012.

Castro Polska szykuje kilkuetapową promocję konsumencką nawiązującą do rozgrywek piłkarskich Euro 2012. Akcja ruszy w kwietniu br. i potrwa aż do mistrzostw.

W projekcie zostanie wykorzystany wizerunek bramkarza Jerzego Dudka. W każdym z etapów Castrol będzie rozdawać bilety na mecze i nagrody rzeczowe. Przypomnijmy, że Castrol jest oficjalnym sponsorem UEFA. Przy tej akcji marketer współpracuje z firmami IRR, Havas Sports i Mindshare. Na razie nie podaje szczegółów promocji.

Czytaj więcej na temat: , , ,