M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sharp więcej wyda z okazji Euro 2012

Tomasz Wygnański | 1 marca 2011, 06:00

Nakłady marketingowe na aktywności w Polsce w latach 2011 i 2012 mogą wzrosnąć kilkakrotnie.

Sharp jest oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2012 i to pierwszy od kilku lat tak duży projekt marketingowy tego japońskiego koncernu. W tym i w przyszłym roku w związku z Euro 2012 nakłady na aktywności w Polsce prawdopodobnie wzrosną nawet kilkukrotnie w stosunku do lat ubiegłych, ale znaczna część z tych budżetów będzie pochodzić z centrali firmy.

Marketer spodziewa się, że w związku z imprezą sprzedaż w Polsce w segmencie telewizorów o dużych ekranach może wzrosnąć o 10-20 proc. Marka Sharp, jako sponsor Euro, zamierza powiększyć swoją sprzedaż powyżej tego wskaźnika.

Dokładne plany kampanii i promocji w związku z Euro 2012 nie zostały jeszcze ujawnione. Na razie wiadomo, że w sprzedaży pojawi się linia telewizorów przeznaczona specjalnie dla kibiców. Sharp będzie też walczyć w przetargach na dostawę dużych ekranów na budowane stadiony i w ten sposób chce dodatkowo podkreślić swoją obecność na imprezie.

W Polsce Sharp współpracuje z agencją Esencja, duża część materiałów na Euro będzie tworzona w Wielkiej Brytanii przez agencję Work Club. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.

Sharp w Polsce jest na rynku telewizorów graczem numer 4 z udziałami wartościowymi na poziomie ok. 8 proc. Firma oferuje także m.in. sprzęt audio i AGD (kuchnie mikrofalowe, lodówki).

Czytaj więcej na temat: , , ,