Kraj

Codemedia powołała nową agencję SEM

Codemedia SA utworzyła agencję Proofclick odpowiedzialną za strategię i prowadzenie komunikacji marketingowej oraz optymalizację w wyszukiwarkach.

Proofclick odpowiedzialny będzie za strategię i prowadzenie komunikacji marketingowej oraz optymalizację w wyszukiwarkach. Działania nowej agencji obejmować będą zarówno obszar PPC, jak i SEO. W ofercie agencji znajdą się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji, linków sponsorowanych, konsultacje eksperckie oraz nowoczesne, autorskie narzędzia. Firma planuje zająć się przede wszystkim realizacją kampanii dla klientów zewnętrznych, a także zamierza wspierać projekty realizowane przez Codemedia.

Agencją pokieruje Maciej Jastrzębski, od 2005 roku związany z Performance Media, a przez ostatni rok z działem SEM Universal McCann. – Chcemy przenieść na obszar SEM atuty Codemedia i zaoferować klientom bardzo wysoką jakość świadczonych usług, specjalizację oraz atrakcyjną cenę usług dopasowanych do realnych potrzeb – mówi Jastrzębski.

Agencja SEM stanowi dopełnienie oferty Codemedia na polu marketingu interaktywnego, gdzie poza główną marką prowadzącą działania w mediach interaktywnych oraz typu direct response działa już także ThinkOpen – jednostka wyspecjalizowana w e-mail marketingu.

Start Proofclick to pierwszy etap dalszego rozwoju portfolio usług i budowy wokół Codemedia grupy firm wyspecjalizowanych w obszarze marketingu interaktywnego. Cele strategiczne na najbliższe lata zakładają rozwój narzędzi analitycznych, optymalizacyjnych i afiliacyjnych. Codemedia zadebiutowało w połowie lutego na rynku New Connect.

O planach utworzenia takiej agencji pisaliśmy już w MMP24 kilka dni temu.