Kraj

AdAction promuje studia przez advergaming

Agencja opracowała nową grę advergamingową na Facebooka dla Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu pt. "Pan Da 3".

Zadaniem gracza jest skierowanie studentów po wpis do odpowiednich profesorów. Studentami kieruje się poprzez zmianę kierunków strzałek stojących na ich drodze. Po każdym poziomie gry pojawiają się pytania quizowe dotyczące uczelni. Dzięki temu gracz może zapoznać się z działalnością uczelni.

Podstawowym celem “Pan Da 3” jest pozyskanie nowych studentów poprzez zwrócenie uwagi graczy na WSL w okresie, w którym podejmowane są decyzje o wyborze kierunku studiów. Grupę docelową stanowią uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, a także studenci WSL i innych uczelni.

To pierwszy projekt zrealizowany przez AdAction dla WSL. Wcześniej AdAction prowadził podobne projekty m.in. dla Polskiego Radia (gra edukacyjna “LAS – Wyzwanie”).

AdAction to spółka zajmująca się sprzedażą reklam w grach komputerowych na PC i konsolach. W portfelu usług spółki można znaleźć między innymi produkcję gier reklamowych dla różnych platform (flash, mobile, konsole, PC), sprzedaż reklam mobile, a także prowadzenie złożonych działań i kampanii wykorzystujących gry jako medium reklamowe. AdAction należy do Grupy ZPR, w skład której wchodzą także Supermedia Interactive, IDMnet, Afilo i Eska.pl.