Kraj

Leroy Merlin z kampanią na urodziny

Jubileuszowa kampania Leroy Merlin prowadzona jest w kilku mediach.

Leroy Merlin z kampanią na urodziny

Wystartowała kampania “15 lat z Wami” z okazji 15-lecia obecności Leroy Merlin na polskim rynku. Działania prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach zewnętrznych potrwają do 22 marca.

Za kreację spotów telewizyjnych oraz radiowych odpowiada agencja reklamowa Brain, z którą Leroy Merlin współpracuje od kilku lat. Zakup mediów tradycyjnych (telewizja i radio) powierzony został domowi MediaCom, a mediaplan i kreację w internecie przygotował MEC. Kreacje outdoorowe oraz materiały BTL opracowała agencja Gutenberg On Line.

Leroy Merlin Polska działa od 1996 r. Pierwszy sklep został otwarty w Piasecznie. Obecnie sieć składa się z 39 marketów budowlanych zlokalizowanych wokół aglomeracji miejskich. Firma zatrudnia ponad 7 tys. osób.