Kraj

Netia rusza z nową odsłoną kampanii

Wraz z pojawieniem się nowej oferty produktowej do emisji trafiła kolejna wersja spotu z dokrętką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFpzw0PY847A%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
Netia wprowadza odświeżoną ofertę – “Internet bez VAT II”. Najważniejszymi zmianami są promocyjne routery WiFi za 1 zł oraz wprowadzenie umów na 12 miesięcy.

Wraz z tą ofertą marketer ruszył też z emisją 15-sekundowego spotu reklamowego z tzw. dokrętką. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy ZenithOptimedia.