Kraj

Mmd Public Relations będzie obsługiwała IBM Polska

Agencja Mmd Public Relations będzie obsługiwała budżet public relations firmy IBM Polska. "Jest to umowa na poziomie globalnym i rezygnacja...

Agencja Mmd Public Relations będzie obsługiwała budżet public relations firmy IBM Polska. “Jest to umowa na poziomie globalnym i rezygnacja z dotychczas obsługującej nas agencji Ciszewski Public Relations nie wynika z nieudanej współpracy” – mówi Barbara Socha, public relations officer w IBM Polska. Koncern zadecydował o wyborze agencji obsługujących go w poszczególnych regionach świata na początku stycznia br. Mmd została wybrana do obsługi oddziałów IBM w Polsce, Czechach, Rosji, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Będzie obsługiwać koncern w zakresie kontaktów z mediami, organizacji imprez oraz wspierać działalność wewnętrznego oddziału koncernu w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Agencja wspólnie z działem PR koncernu będzie także kształtować wizerunek firmy na zewnątrz. “W tym roku chcemy położyć nacisk na kontakt z mediami docierającymi do średnich i małych przedsiębiorstw i zaoferować im możliwości współpracy” – mówi Socha i jednocześnie dodaje, że zmiana agencji PR nie jest związana ze zmianą strategii PR koncernu. IBM Polska nie podaje wysokości budżetu przeznaczonego na działania PR. Polski oddział Mmd Public Relations wchodzi w skład brytyjskiej Mmd Group, tworząc sieć agencji PR w Europie Środkowej i Wschodniej. (PU)