Kraj

LOT rusza z kampanią First Minute w Polsce i za granicą

W kampanii wykorzystano zdjęcia Wojciecha Wieteski.

PLL LOT wprowadzają nową taryfę cenową First Minute, która zastąpi dotychczasową taryfę Promolot. Jest to oferta dla osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem i szukających już teraz atrakcyjnych cenowo rejsów w lipcu i sierpniu. Bilety w specjalnych cenach będą dostępne zarówno w klasie ekonomicznej, jak i biznesowej.

Kampania promocyjna taryfy First Minute rusza dzisiaj i będzie prowadzona pod hasłami “Europa
w jednej cenie za 329 złotych”, “Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych” oraz “Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych”. Jest to pierwsza akcja marketingowa LOT-u prowadzona na tak szeroką skalę nie tylko w Polsce, ale także na 12 zagranicznych rynkach, m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i na Ukrainie.

Działania promocyjne na rynku polskim obejmować będą internet, outdoor, prasę i radio. W przypadku rynków zagranicznych będzie to kampania internetowa. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest znany fotograf Wojciech Wieteska, który współpracuje z największymi polskimi agencjami reklamowymi, realizując również filmy reklamowe.

Kampania została przygotowana przez agencję reklamową DDB, agencję interaktywną 180heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann.

Sprzedaż biletów w nowej taryfie będzie prowadzona we wszystkich kanałach dystrybucyjnych polskiego przewoźnika, jednak bilety w najniższej cenie w ramach First Minute będzie można kupić na stronie Lot.com oraz poprzez call center LOT-u.