Kraj

Flora nagradza i pomaga na Facebooku

Wczoraj ogłoszono wyniki pierwszego etapu Skrzykiwaczki - nowego konkursu marki Flora na portalu Facebook.

Flora nagradza i pomaga na Facebooku

W poniedziałek ogłoszono wyniki pierwszego z trzech etapów Skrzykiwaczki – konkursu marki Flora na portalu Facebook.

Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem internautów. Zwycięski projekt uzyskał blisko 250 głosów internautów, drugi – prawie 200.

Granty w wysokości do 5000 złotych zostaną przekazane na kurację odchudzającą córki jednego z użytkowników strony oraz na wsparcie finansowe dla osoby, która uległa wypadkowi i wymaga rehabilitacji.

Konkurs przebiega pod hasłem „Zrób coś dla serca, wyznacz cel, pomóż innym”. Każdy uczestnik  rejestruje swój pomysł bądź inicjatywę, a po jej realizacji dodaje zdjęcia oraz opis podjętych działań. Każde udokumentowane przedsięwzięcie ma szansę zdobyć grant o wartości do 5000 złotych na wskazany przez uczestników dobroczynny cel. Zwycięskie pomysły zostały wybrane przez internautów w głosowaniu.

Skrzykiwaczka zachęca użytkowników strony do aktywności fizycznej, która pozytywnie wpływa na zdrowie i kondycję serca. Konkurs pozwala na zaangażowanie przyjaciół, rodziny i osób bliskich, ponieważ mogą wziąć w nim udział nawet kilkuosobowe drużyny.

Nowy fan page Flory został przygotowany przez agencję Mindinteractive. Organizatorem konkursu jest agencja Mindwinners, a nagrody ufundował Unilever Polska. Drugi etap konkursu potrwa do 31 marca, a trzeci od 1 do 30 kwietnia.