Kraj

Bankier.pl rezygnuje z BizOn media

Sieć reklamy biznesowej i portal finansowy współpracowały dwa lata.

Sieć reklamy biznesowej BizOn media i portal finansowy Bankier.pl zakończyły dwuletnią współpracę. Sieć BizOn media nadal będzie obsługiwać powierzchnię reklamową serwisów PIT.pl, VAT.pl, Twoja-Firma.pl oraz MamBiznes.pl z portfolio grupy Bankier.pl.

Rozstanie nastąpiło wskutek zmiany strategii sprzedażowej serwisu Bankier.pl, który skupi się na bezpośrednim wsparciu sprzedaży produktów finansowych w portalu.

BizOn media kontynuuje swoją strategię mającą na celu umożliwienie reklamodawcom dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców dzięki wykorzystaniu reklamy display. Sieć prowadzi intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych witryn. Do BizOn media dołączył na wyłączność serwis PB.pl. Sieć kontynuuje także współpracę z serwisami wchodzącymi w skład Grupy Infor.

– Dywersyfikacja serwisów pozwala na większą elastyczność względem doboru grupy celowej pod kątem planowania i realizowania kampanii dla naszych klientów. Z uwagi na to BizOn media współpracuje nie tylko z dużymi biznesowymi markami, jak eGospodarka czy “Rzeczpospolita”, ale również z szeregiem mniejszych, specjalistycznych serwisów o tematyce finansowej, prawnej czy podatkowej – mówi Mariusz Miedziałowski, head of BizOn media.

Obecnie BizOn media koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych serwisów z kategorii biznes, finanse, prawo, by wzbogacić i uatrakcyjnić swoją ofertę oraz umocnić pozycję na rynku reklamy display.