Kraj

Adam Małysz twarzą kampanii Lotto

Skoczek reklamuje produkty marki, która sponsorowała go w czasie tegorocznego Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem i która jest partnerem imprezy pożegnalnej z okazji zakończenia przez niego kariery.

Adam Małysz twarzą kampanii Lotto
Adam Małysz został twarzą loterii Lotto. Działania ruszyły w prasie, internecie i punktach sprzedaży 7 marca br., potrwają do końca miesiąca.

Kampania Lotto ma być pozytywnym przesłaniem od Adama Małysza wyrażonym w formie cytatów sygnowanych jego nazwiskiem, np.: “Poczuj smak wygranej! Nagroda czeka na cierpliwych. Jesteś uparty. Nie odpuszczasz. Konsekwentnie dążysz do celu. Aż w końcu – pojawia się ten błysk. Zwycięstwo wynagradza wszystko”.

Kampania prasowa obejmie następujące tytuły: “Super Express”, “Gazeta Wyborcza”, “Show”, “Tele Tydzień”, “Newsweek Polska”, oraz pojawi się w pakietach tytułów: Big Press oraz Press Power.

Kampania internetowa zaś będzie realizowana w serwisach: Gazeta.pl, Plejada.pl, Sport.wp.pl, Sport.interia.pl, AdTotal (Female.pl, Freestyle.pl, MagazynWino.pl, Malemen.pl, TVP Styl Życia, TVP Gwiazdy, LuxClub.pl, Stylistka.pl, Szafa.pl, Uroda.com, WP Facet – LifeStyle, Weddingtv.pl, WP Kobieta – Czas Wolny, WPtv Lifestyle), Narty.pl, oraz w ramach programu pay per click w pakietach: Adleader, Netshare, Społeczności, Axel Springer, Gadu-Gadu, Businessclick oraz Wirtualna Polska.

Za kreację odpowiada Propeller Film Sp. z o.o., a za zakup mediów ZenithOptimedia.

Znak Lotto pojawił się w styczniu br. na nartach sportowca na mocy umowy podpisanej między nim a Totalizatorem Sportowym. Marka jest także partnerem imprezy pożegnalnej organizowanej dla multimedalisty z okazji zakończenia kariery – “Konkursu skoków do celu Adama Małysza”, która odbędzie się 26 marca 2011 roku w Zakopanem (więcej informacji na dedykowanej stronie).