Rozpoczęła się kampania marketingowa Dialogu dla klientów indywidualnych pod hasłem “Ocean możliwości”. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów multimedialnych, świadczonych w oparciu o technologię światłowodową.
Tegoroczną odsłonę kampanii Dialogu wyróżnia nowa kreacja – barwny i bogaty podwodny świat, odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.
Kampania potrwa do końca maja. Animowane spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe) będą emitowane w kanałach ogólnych i tematycznych. W spocie wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba “Halo, to ja”.
Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowaną landing page dostępną pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje emitowane w ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych. Wsparciem kampanii są materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.
– Już 21 marca startuje mobilny punkt sprzedaży Dialogu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii Dialog SA. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja ACztery, formaty do kampanii online opracowała agencja MindChili, a media zaplanowały domy mediowe: MPG i Media Contacts.