Kraj

Sodexo wspiera programy motywacyjne

Firma pod hasłem "Zostań partnerem Sodexo" promuje segment Motywacja Pracowników.

Sodexo wspiera programy motywacyjne
Sodexo Motivation Solutions rozpoczyna kampanię reklamową segmentu Motywacja Pracowników pod hasłem “Zostań partnerem Sodexo”. Ma ona wzmocnić pozycję firmy oraz podkreślić kompleksowość oferty. Potrwa od początku marca do końca kwietnia br.

Kampania jest kontynuacją zeszłorocznych działań pod hasłem “Licencję na motywowanie zdobądź z doradcą Sodexo”.

Działania promocyjne obejmą marketing bezpośredni oraz reklamę w prasie codziennej, mediach branżowych i internecie.

Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania, to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, m.in. “Personel i Zarządzanie” czy “Personel Plus”, w których pojawią się sponsorowane materiały eksperckie. W dziennikach ogólnopolskich ukażą się natomiast memosticki. Działania w internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów, kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Kampania będzie również szeroko komunikowana za pośrednictwem specjalnej witryny internetowej Motywacja.sodexo.pl

Za kreację odpowiada agencja Netizens, mediaplan opracował dom mediowy Mindshare. Działania w internecie powierzono agencji interaktywnej Webvariation, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.