Change Integrated po roku współpracy z Amica Wronki SA na polskim rynku rozszerza zakres swoich usług i wspiera działania prowadzone przez Amikę na innych rynkach. W tym celu został przygotowany i wyprodukowany spot telewizyjny przybliżający konsumentom zalety kuchni z linii Impression, sprzedawanej na rynku rosyjskim pod marką Hansa.
Hansa obecna jest na rynku rosyjskim od wielu lat i oferuje sprzęty AGD w różnych kategoriach. – Rynek rosyjski jest rynkiem bardzo konkurencyjnym. Oczywiście cena ma znaczenie przy wyborze sprzętu AGD, ale konsument jest dobrze wyedukowany i wie, czego szuka. To właśnie dlatego ważne jest wiarygodne i atrakcyjne przedstawienie sprzętu i jego funkcjonalności, które będą mówić same za siebie – mówi Karina Komorowska, account director z Change.
– Przygotowany spot jest swoistą podróżą, podczas której widz poznaje zaawansowane funkcje promowanego piekarnika – dodają Sunil Nair i Robert Olszewski, team kreatywny odpowiedzialny za kreację.
Zostały przygotowane dwie długości spotów: 25- i 10-sekundowe. Emisja spotu rozpoczęła się w marcu br.
Amica Wronki jest kolejnym klientem z portfolio Change Integrated, który powierzył jej zadania poza granicami Polski. Centrala PZ Cussons w Wielkiej Brytanii w zeszłym roku zaliczyła Change do grona swoich strategicznych partnerów, jednocześnie powierzając jej obsługę kluczowych marek w Nigerii.