Dzisiaj do kiosków trafia 196-stronicowe modowe wydanie dwutygodnika “Viva!”. Do części nakładu dodano książeczkę z filmem “Social Network” (nakład z dodatkiem wynosi 55 tys. szt.).
Magazyn pojawi się także z filmem “Wojna Charliego Wilsona” (40 tys. szt.) oraz bez dodatków (155 tys. szt.).
Wydania specjalne “Vivy!” oraz magazynu “Party Style” (zob. MMP z dn. 24 lutego br.) są ściśle powiązane z uruchomionym niedawno pakietem reklamowym wydawnictwa Edipresse: Edipresse4fashion (pisaliśmy o tym w MMP z dn. 11 lutego br.).
Wydanie “Vivy!” z filmem “Social Network” będzie promowane w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskich i tematycznych), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, RMF i PiN), punktach sprzedaży i internecie (Wp.pl i Onet.pl). Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.