Kraj

Największa wizerunkowa kampania Intermarché

Sieć supermarketów podkreśla, że specjalizuje się w świeżych produktach.

Sieć supermarketów Intermarché (Grupa Muszkieterów) przygotowała największą w historii kampanię wizerunkową, która ma podkreślać, że specjalizuje się w świeżych produktach.

Reklama promować będzie nowe logo oraz podkreślać największe atuty sieci, do których należą: własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz tanie zakupy.

30-sekundowe spoty wizerunkowe oraz 15-sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie będą emitowane we wszystkich największych kanałach telewizyjnych w Polsce, w radiu RMF FM i rozgłośniach lokalnych, portalach Onet.pl oraz MojeMiasto, a także na billboardach i mobilach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOqTKl46pvdU%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kreację przygotowała agencja reklamowa Opus B, postprodukcję – agencja Plankton, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 162 supermarkety Intermarché oraz 75 sklepów Bricomarché i jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce – w 2010 r. jej obroty przekroczyły 3,6 mld zł.