Sieć supermarketów Intermarché (Grupa Muszkieterów) przygotowała największą w historii kampanię wizerunkową, która ma podkreślać, że specjalizuje się w świeżych produktach.
Reklama promować będzie nowe logo oraz podkreślać największe atuty sieci, do których należą: własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz tanie zakupy.
30-sekundowe spoty wizerunkowe oraz 15-sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie będą emitowane we wszystkich największych kanałach telewizyjnych w Polsce, w radiu RMF FM i rozgłośniach lokalnych, portalach Onet.pl oraz MojeMiasto, a także na billboardach i mobilach.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Opus B, postprodukcję – agencja Plankton, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.
Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 162 supermarkety Intermarché oraz 75 sklepów Bricomarché i jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce – w 2010 r. jej obroty przekroczyły 3,6 mld zł.